Spinning playlist januari 2020 “Dag oliebollen”





Beluister de playlist vooraf en bepaal welke oefeningen je op welk nummer je gaat doen. Jij weet waarom en waarvoor je traint.
Train veilig: geen blessure (je rug en knie zijn de plekken waar je bij spinning op moet letten) en train vooral omdat je het leuk vindt.

Hier vind je de spinning playlist voor de maand januari 2020. Dag Oliebollen, heb ik als naam gegeven aan deze playlist
Het oudejaar is voorbij. Teveel oliebollen gegeten? Goede voornemens gemaakt? Maakt allemaal niet, we gaan er weer lekker tegenaan met deze toffe spinning playlist.

Neem je mobieltje mee, met Spotify, en download vooraf deze playlist en je training wordt gegarandeerd een succes. Elke maand nemen we hier een playlist op die jij kan gebruiken voor jouw training. Zorg voor een goede warming-up. Niet alleen voor je been-spieren maar vooral ook voor je hartspier. In 1 keer gaan knallen is niet verstandig! Kijk nog even naar de verschillende soorten training en houd jouw doel voor ogen en bepaal dan hoe je de komende maand gaat trainen.

Spinning playlist januari 2020

Ging je goed? Wees trots op jezelf, want je hebt het volgehouden. Ik schat in dat je minimaal 400kcal (vrouwen) hebt verbrand en misschien wel 800 (mannen), want dat kan als je diep bent gegaan. Ik hoop in ieder geval dat je hebt genoten van de spinning playlist juli en augustus 2019. Laat je me het weten? Tot de volgende keer.

Alle spinning playlists op een rij

Hier vind je alle spinning playlists op een rij. Suggesties zijn heel welkom via onze contact pagina. Deze playlist delen met je vrienden is natuurlijk top!

Wat zijn leuke oefeningen voor spinning?

Gewoon een beetje fietsen dat is niet waar het in spinning en indoorcycling om gaat. Jezelf uitdagen en lekker trainen betekent niet dat je bijna een uur lang hetzelfde doet. Integendeel, spinning is juist afwisselend. Weet wel wat jouw doel is om zo optimaal te kunnen trainen. Iemand die sterk wil worden in de benen traint anders dan iemand die wil afvallen.

Elke maand beschrijven we een leuke, soms pittige oefening, techniek of tip, deze maand is dat: Drink voldoende
Je weet het waarschijnlijk al maar tijdens spinning ga je pittig zweten en daarom moet je drinken voor, tijdens en na de les. Te weinig drinken is niet verstandig. Je verliest niet alleen kracht, maar plat gezegd: je sloopt ook je lichaam.

Veel plezier en laat ons weten wat je van deze oefening vindt.