Spinning playlist mei 2018 “Het lijkt een ratjetoe”





Hier vind je de spinning playlist voor de maand mei 2018. “Het lijkt een ratjetoe” is het thema. Deze spinning playlist bevat een mengelmoes van diverse soorten muziek: Het lijkt wel een ratjetoe, maar is het niet. Kijk maar naar de bijgesloten lesopbouw, met 2 uitdagende rondes plus 2 piek-momenten (schaal 10 qua intensiteit !. Ik weet zeker dat elk nummer geschikt is om te trainen: soms wat langzaam maar dan kan je juist je kracht (op en neerwaarts) goed ontwikkelen en soms gaat de muziek zo snel dat je benen het bijna niet kunnen bijhouden. Train vooral veilig: geen blessure (je rug en knie zijn de plekken waar je bij spinning op moet letten) en train vooral omdat je het leuk vindt.

Neem je mobieltje mee, met Spotify, en download vooraf deze playlist en je training wordt gegarandeerd een succes. Elke maand nemen we hier een playlist op die jij kan gebruiken voor jouw training. Zorg voor een goede warming-up. Niet alleen voor je been-spieren maar vooral ook voor je hartspier. In 1 keer gaan knallen is niet verstandig! Kijk nog even naar de verschillende soorten training en houd jouw doel voor ogen en bepaal dan hoe je de komende maand gaat trainen.

Spinning playlist mei 2018


spinning playlist mei 2018 Lesopbouw
Was ie lekker? Ging je goed? Wees trots op jezelf, want je hebt het volgehouden. Ik schat in dat je minimaal 400kcal (vrouwen) hebt verbrand en misschien wel 800 (mannen), want dat kan als je diep bent gegaan. Ik hoop in ieder geval dat je hebt genoten van de spinning playlist mei 2018. Laat je me het weten? Tot de volgende keer.

Alle spinning playlists op een rij

Hier vind je alle spinning playlists op een rij. Suggesties zijn heel welkom via onze contact pagina. Deze playlist delen met je vrienden is natuurlijk top!

Afvallen met spinning?

Wil je afvallen dan is een uurtje spinning een prima training! Zorg dat jouw hartslag niet te hoog is. En als je het nog beter wil doen dan is 2 of 3 per week training het beste. Met deze spinning-muziek moet dat toch makkelijk lukken? Heb je extra steun nodig, kies dan een maatje die je oppept als je even geen zin hebt. Blijf in een ritme van bv 2 of 3 per week en op een gegeven moment is het jouw nieuwe routine.
Wist je dat in een uurtje spinning al 400 (vrouw) – 800 (man) kcal verbruikt? Dat klinkt goed he?